Transparenz und virtuelle Identitaet WS1415 Aufgabe 5: Virtuelle Identität
robert.gmeiner.uni-linz, 3. Dezember 2014, 22:36
Artikel:
Sti eger S, Burger C, Bohn M, Voracek M. Who commits virtual identity suicide? Differences in privacy concerns, Internet addiction, and personality between Facebook users and quitters. Cyberpsycholog y, Behavior And Social Networking September 2013;16(9):629-634. Available from: ... » mehr
0 comments :: Kommentieren
Transparenz und virtuelle Identitaet WS1415 Aufgabe 2: Transparenter Konsument
robert.gmeiner.uni-linz, 5. November 2014, 08:07
Artikel:
"Detectin g price and search discrimination on the internet" von Mikians, J., Gyarmati, L., Erramilli, V. & Layoutaris, N. (2012)
Zitat:
"Our measurements suggest that both price and search discrimination might be taking place in today’s Internet."
Einleitung:
D as ... » mehr
0 comments :: Kommentieren
Transparenz und virtuelle Identitaet WS1415 Aufgabe 1: Markttransparenz
robert.gmeiner.uni-linz, 20. Oktober 2014, 21:16
Aufgabe 1: Markttransparenz
Artikel:
"Price versus nice? How unfavorable price comparisons help retain customers"
von Valerie Trifts, Lei Huang, and Gerald Häubl
veröffentlicht in Journal of Marketing Theory and Practice, vol 21. no 2. (spring 2013), pp. 163-178.
"The challenge ... » mehr
0 comments :: Kommentieren