Transparenz und virtuelle Identitaet Organising Corporate Responsibility Communication Through Filtration

hans-peter.leithinger.uni-linz, 12. Jänner 2014, 18:57

aus Fronstenson, Magnus; Helin, Sven; Sandström, Johan (2011), Organising Corporate Responsibility Communication Through Filtration: A Study of Web Communication Patterns in Swedish Retail, Journal of Business Ethics (2011) 100:31–43   Corporate Responsibility Communication bedeutet, ... » mehr

1 comment :: Kommentieren


Transparenz und virtuelle Identitaet Der transparente Konsument

hans-peter.leithinger.uni-linz, 20. November 2013, 00:04

The Role of Privacy in the Adoption of Location-Based Services by MAO, En; ZHANG, Jing; Journal of Information Privacy & Security. 2013, Vol. 9 Issue 2, p40-59 Location Based Services bieten eine bedeutende Gelegenheit für Unternehmen ihre Produkte noch besser vermarkten zu können. ... » mehr

0 comments :: Kommentieren


Transparenz und virtuelle Identitaet Who Commits Virtual Identity Suicide?

hans-peter.leithinger.uni-linz, 23. Oktober 2013, 00:11

Who Commits Virtual Identity Suicide?; Differences in Privacy Concerns, Internet Addiction, and Personality Between Facebook Users and Quitters by Stefan Stieger, PhD, Christoph Burger, MSc, Manuel Bohn, and Martin Voracek, PhD in Cyberpsychology, Behaviour and Social Networking Volume 16, Number 9, ... » mehr

1 comment :: Kommentieren


Transparenz und virtuelle Identitaet Anonymity and Authenticity in the cloud, Issues and applications

hans-peter.leithinger.uni-linz, 16. Oktober 2013, 21:16

by Eric P. Delozier in OCLC Systems & Services, Vol 29 Iss: 2, pp. 65-77 http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?articleid=17088599&show=abstract   Dieser Artikel behandelt das Problem, dass die Privatsphäre im Web nicht ohne weiteres gegebenist. Der Nutzer muss selbst initiativ ... » mehr

0 comments :: Kommentieren